Profesjonalnej jakości Filmy reklamowe Katowice

Published by: 0

profesjonalne_filmy_reklamowe

Każda osoba, która prowadzi własną firmę zdaje sobie sprawę, jak ważna jest skuteczna promocja oferowanych produktów lub usług. Niestety, nie każdy jest świadomy, jakie formy reklamy najlepiej trafiają do świadomości potencjalnego klienta. Niewątpliwie jedną z najbardziej skutecznych form promowania przedsiębiorstwa są filmy reklamowe Katowice, które umożliwiają przekazanie wystarczającej ilości informacji w krótkim czasie i prostej dla widza formie.

Dlaczego filmy reklamowe są tak skuteczne?

Standardowy spot reklamowe trwa zazwyczaj trzydzieści lub czterdzieści-pięć sekund. Tak pozornie krótka forma prezentacji usług lub produktów pozwala nie tylko przekazać niezbędne informacje, ale w wielu przypadkach również uwieść odbiorcę. Co to oznacza? W przypadku sztuki filmowej często mówi się, że obraz potrafi być o wiele bardziej sugestywny od wypowiadanych słów. Stąd też wynika fakt, że reklamując chociażby czekoladę, o wiele lepiej podziała na odbiorcę obraz osoby, która delektuje się słodkością, niż informacja o smaku produktu wypowiadana przez lektora.

Drugą zaletą, którą posiadają niewątpliwie filmy reklamowe Katowice, jest skuteczne dotarcie do odbiorcy. Umieszczając tekstową reklamę w prasie lub internecie musimy liczyć się z faktem, że odbiorca będzie musiał być zdeterminowany, żeby przeczytać ją do końca. W przypadku bloków reklamowych widz z reguły obejrzy reklamę bez względu na to, czy jej treść go zainteresuje. Często mówi się, że niektóre reklamy działają podprogowo na umysł widza, dlatego nawet jeśli nie będzie on zainteresowany obejrzanym materiałem, to bardzo możliwe, że i tak zapamięta treść przekazu.

Jak przebiega proces produkcji filmu reklamowego?

Chociaż nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ wszystko zależy od złożoności zlecenia, to istnieje parę etapów, które na pewno wystąpią podczas produkcji spotu reklamowego:

  • określenie wymagań/brief – osoba zamawiająca spot reklamowy zazwyczaj podaje usługodawcy wytyczne odnośnie firmy oraz oczekiwania wobec zamawianych materiałów audiowizualnych.
  • scenariusz spotu – czasami firma reklamowa przygotowuje kilka scenariuszy, żeby klient mógł ocenić, która treść przekazu mu najlepiej odpowiada.
  • okres przygotowawczy – jest to okres, podczas którego firma reklamowa przygotowuje całą produkcję w celu uniknięcia przykrych niespodzianek na planie zdjęciowym.
  • okres zdjęciowy – faktyczny czas realizacji zdjęć.
  • okres postprodukcji – montaż i udźwiękowienie spotu reklamowego.

Co wpływa na koszta produkcji spotu reklamowego?

Przy tym pytaniu również wszystko zależy od złożoności zlecenia, ale istnieje kilka pozycji, które zazwyczaj znajdą się w każdym kosztorysie:

  • liczba aktorów
  • ilość i rodzaj lokacji
  • użyty sprzęt
  • ilość dni zdjęciowych
  • rekwizyty i kostium
  • transport oraz ewentualne zakwaterowanie ekipy

Koszta inaczej rozkładają się w przypadku animowanego spotu, gdzie większość wymienionych pozycji nie występuje w kosztorysie. Film animowany wymaga zatrudnienia specjalistów, którzy wykonają złożone prace graficzne, dlatego koszta mogą być podobne, a nawet wyższe, niż w przypadku filmu aktorskiego.

Warto przeczytać także:

http://www.impact-photo.pl/index.php?/info/filmy-reklamowe-katowice/